Identitatea Companiei

 Misiunea Supremia

  • Supremia Grup oferă performanţă inovativă şi dinamică partenerilor de afaceri şi un mediu de dezvoltare personal şi profesional angajaţilor săi, prin îmbunătăţire continuă. 

 Viziunea Supremia

  • Supremia, în 2020, prin angajații puternic aderenți valorilor companiei și prin sistemul său de management  organic, eficace și eficient, va genera o cifră de afaceri de 65 milioane Euro.

 

Valorile Supremia

  • Dezvoltarea oamenilor prin formare, stimularea iniţiativei, implicare, asumarea responsabilităţii şi recunoaşterea performanţelor
  • Îmbunătăţire continuă
  • Excelenţă strategică şi operaţională
  • Integritate
  • Prosperitate comună
  • Încredere 

 

„Astăzi,Supremia Grup este cel mai mare producător de condimente și ingrediente pentru industria alimentară din România și este considerat și unul dintre jucătorii importanți la nivelul pieței europene. Avem integrată o companie din Danemarca, exportăm pe 4 continente și achiziționăm materie primă din 80 de țări.  Avem peste 300 de angajați care sunt permanent provocați la o carieră de succes.” 

Dr. Ing. Levente Hugo Bara - General Manager Supremia Grup

 

Sistemul de Management Supremia (SMS), având la bază filosofia Kaizen, este implementat la nivelul întregii companii și susține dezvoltarea și îmbunătățirea la nivel strategic și operațional. Supremia este prima companie activă în industria alimentară din România, care a implementat managementul de tip Kaizen. Rezultatele obținute în cadrul acestui program sunt recunoscute la nivel internațional, compania noastră devenind un punct de referință în acest sens.

 

Responsabilitatea față de mediul înconjurator este demostrată prin instalarea a 4.000 de panouri fotovoltaice cu o capacitate de 1 MW/h care asigură energia verde necesară funcționării fabricii de la Alba Iulia. Grija pentru ceilalți nu se limitează la grija pentru mediu ci se traduce și prin implicarea în proiectele sociale și educaționale ale comunității.